Rabu, 14 Mac 2012

TERBARU!! SET SNOW LOTUS ♥ RM30 ♥



SABUN PEARL:
GUNA KETIKA MANDI..GOSOK SEKITAR MUKA DAN LEHER DAN BIARKAN SEKETIKA.. KEMUDIAN BILAS DGN BERSIH.

CREAM PEARL:
SAPU SEKITAR MUKA DAN LEHER SELEPAS MANDI..

Teratai Salju, pakar dan ramuan langka dihasilkan di Northwest China Xinjiang Uygur Otonomi Daerah, tumbuh di celah-celah di bebatuan yang tersebar di atas permukaan salji di pergunungan Tianshan, Altai, dan Kunlun. Ini adalah ramuan abadi dan tumbuh perlahan-lahan meskipun dengan vitalitas yang kuat. of Biasanya, hanya 5 peratus daripada biji bisa tumbuh, dan tanaman memerlukan tiga tahun pertumbuhan untuk mencapai keputusan.

INDIKASI
Ideal untuk memutihkan, melembutkan, melembapkan kulit. Membantu menghilangkan jerawat dan noda serta jeragat.

KEGUNAAN
Membersihkan wajah dan urut krim ke wajah dan leher, pagi dan malam.

[Bahan].
Serbuk mutiara, Teratai salji, Vitamin E, Latinal dan AHA.

PRODUK NI SEMUA DH DISAHKAN HALAL DAN SELAMAT OLEH KEMENTERIAN KESIHATAN THAILAND DAN GMP CERTIFIED

CARA-CARA MENGGUNA:
Basuh muka dengan (seeloknya dengan air suam) setiap hari pagi & malam. Lumurkan buih sabun & urut perlahan di seluruh wajah & leher (bole digunakan seluruh badan). Bilas sehingga bersih ((seeloknya dengan air suam).

KHASIAT & KEGUNAAN: 
~Mencerahkan kulit 
~Merawat masalah jerawat,parut jerawat & jeragat. 
~Sesuai utk semua jenis kulit dari sensitif,kering & berminyak
~Melembutkan kulit
~Mengurangkan garis2 halus/kedutan diwajah 
~Meratakan tona kulit wajah
~Mengecilkan pori2 kulit
~Mengurangkan kerosakan kulit akibat sinar UV 
~Menganjal / menegangkan kulit wajah
~Menyerikan kulit wajah yang kusam / tidak bermaya


TESTIMONI DARI PENGEDAR:
Tuan Zaharah,Terengganu ~ Sedap pakai krim ni, rase tak berminyak tapi kulit lembap je. jeragat pun dah pudar..

Kamariah, Johor ~ Mula2 pakai kulit saya rasa lembut betul..Dalam 5 hari saya perasan kulit saya dah makin cerah dan berseri walaupun tak pakai make-up.

Fiqa,KL ~ Kwn saya mula pakai cream ni. Dulu saya tengok kulit die memang tak cantik (hehe..minta maaf) dalam masa beberapa bulan saya perasan die dah takde jerawat,putih gebu lak kulit die..jealous lak..Die gitau saya pasal cream ni..saya pun nak cuba jugak la..

Mas, Sabah ~ Mula takut mau cuba..takut mengelupas. Terima kasih kerana yakinkan saya..saya pakai tidak megelupas. Ramai sudah tegur kulit saya sudah cantik.TQVM kak

Mardziah,Putrajaya ~ Saya dah cuba mcm2 produk, yg mahal pun pernah cuba tapi kulit saya tetap kusam tak bermaya terutama bahagian bwh mata sentiasa gelap mcm org tak sihat sbb kerja dalam bilik hawa dingin. Alhamdulillah kak, saya pakai set pearl & miracle mask ni kulit saya dah mcm org sihat, dah tak kusam mcm dulu. Kwn2 office pun tegur "Eh,apa yg ko pakai, berseri la sekarang.." suke sgt! Tq kak..

HARGA RM30
TERMASUK POSLAJU SEMENANJUNG
SABAH SWAK TAMBAH RM5

BRUNEI TAMBAH RM20


CARA PEMBELIAN>>

bank in ke
MAYBANK MOHD RIZAL IBRAHIM>>
1622 3657 7530>>
RHB MOHD RIZAL IBRAHIM>>
1080 6100 0844 98
AMBANK MOHD RIZAL IBRAHIM>>
003 002 408 3864
BSN MOHD RIZAL IBRAHIM>>
0810 741 0000 12514
PUBLIC BANK MOHD RIZAL IBRAHIM>>
4756 9163 22

CIMB OH HARIZZ>>
0828 0001 8040 51

SMS DETAIL BANK,NAMA & ALAMAT PENUH KE 012 6875735

Tiada ulasan:

Catat Ulasan